Už pri zbežnej analýze mediálnych posolstiev na Slovensku je zrejmé, že médiá zohrávajú neprehliadnuteľnú úlohu pri produkovaní rodových nerovností a konštruovaní rodovo stereotypných spoločenských noriem. A to nielen tým, že nám predkladajú až príliš zjednodušené obrazy mužskosti a ženskosti, zaťažené rodovo stereotypnými konotáciami, ale aj tým, že svojim vplyvom spolupôsobia ako sociálna kontrola pri určovaní prípustného správania sa žien a mužov. Najvýraznejšie sa to prejavuje v pretrvávajúcej dichotómii verejnej a privátnej sféry, kedy muži sú zobrazovaní ma titulkách ako kľúčoví aktéri verejného života, kým ženy spravidla ako konzumentky, matky alebo idoly mýtu krásy. Tento trend je až do krajnosti posilnený najmä v reklame a to spravidla u domácich tvorcov. Je zrejmé, že bez uznania dôležitosti úlohy médií v presadzovaní rodovej rovnosti a tomu zodpovedajúcemu politickému tlaku sa výraznejšie zmeny nedajú očakávať.
CEDAW tréning s Dubravka Šimonović, 2012
Ďakujem za túto možnosť, lebo povedzme si úprimne, ako často sa máme možnosť stretnúť priamo s členkou CEDAW Výboru, ktorá bola s nami ochotná konzultovať jednotlivé problémy aj počas prestávok?
Škola ľudských práv žien, 2013
Ďakujem, že som sa mohla naučiť ako čítať Istanbulský dohovor.Dúfam, že sa vzdelávania ešte budem môcť zúčastniť. Vždy sú to pre mňa dni plné informácií a zážitkov
Rodový tréning s dôrazom na Istanbulský dohovor, 2015
„Výcvik Možností voľby bol jeden z najlepších, ak nie najlepší aký som absolvovala a to ich mám už 10ky za sebou. Vyváženosť tém s dôrazom na dynamiku, vedomosti zúčastnených, logická náväznosť, interaktívny prístup dávajú výcviku vysoko profesionálny status. Po jeho absolvovaní účastník a účastníčka získa ucelené informácie bez pocitu, že si to tam odsedel/a :-)“